Sondaj de opinie

STIMATE PACIENT, 

Vă rugăm să aveţi amabilitatea de a răspunde la întrebările din chestionarele de mai jos, bifînd varianta care descrie cel mai bine situaţia Dvs. Apreciem opinia dumneavoastră, care este foarte importantă pentru noi în scopul îmbunătăţirii calităţii serviciilor medicale oferite. Vă asigurăm că observaţiile dumneavoastră vor fi luate în consideraţie. Toată informaţia obţinută va fi păstrată în strictă confidenţialitate, iar răspunsurile dumneavoastră vor rămîne anonime.

Va mulţumim pentru sinceritate şi colaborare!

Atitudinea personalului şi calitatea serviciilor medicale în secţia consultativ-policlinică

Nume

Adresa email

Prenume

Servicii medicale Solicitate

Telefon

1. Cine v-a recomandat să vă adresaţi în secţia consultativ-policlinică?

2. În care cabinet consultativ v-aţi adresat ?

3. Cum apreciaţi atitudinea personalului registraturii?

4. Cum apreciaţi atitudinea a medicului consultant?

5. Cum apreciaţi atitudinea a asistentei medicale?

6. Cît timp aţi aşteptat pentru a fi examinat

7. Nivelul calităţii serviciilor medicale prestate de medicul specialist este

8. Vi s-au cerut plăţi neoficiale de către medic

9. Vi s-au cerut plăţi neoficiale de către Asistenta medicală?

10. Vi s-au cerut plăţi neoficiale de către Pentru investigaţii, consultaţii, alte servicii?

11. Aţi achitat plăţi neoficiale Medicului?

12. Aţi achitat plăţi neoficiale Asistentei medicale?

13. Aţi achitat plăţi oficiale în Casa spitalului?

14. Impresia generală privind organizarea procesului consultativ şi investigaţiilor efectuate:


Comentarii si Propuneri

Profesionalismul personalului medical în IMSP SCR (viziune generală)

Nume

Adresa email

Prenume

Servicii medicale Solicitate

Telefon

1. Modalitatea de obţinere a tuturor informaţiilor este convenabilă?

2. Modul de programare este eficient?

3. Sînteţi mulţumit de serviciile medicale prestate?

4. Sînteţi mulţumit de serviciile de masă?

5. Sînteţi mulţumit de serviciile de cazare?

6. Sînteţi mulţumit de modul în care aţi fost examinat?

7. Sînteţi mulţumit de indicaţiile medicului referitoare la tratament?

8. Consideraţi că aţi fost ascultat cu atenţie şi aţi primit informaţii suficiente?

9. Consideraţi că personalul medical v-a tratat cu respect şi înţelegere?

10. Sînteţi mulţumit de modul de efectuare a curăţeniei în saloanele de îngrijire?


Comentarii si Propuneri

Atitudinea personalului şi calitatea asistenţei medicale în secţiile IMSP SCR

Nume

Adresa email

Prenume

Servicii medicale Solicitate

Telefon

1. Data, luna, anul chestionării:

2. Cine v-a recomendat tratamentul în spital?

3. Cît timp aţi aşteptat pentru a primi îndreptarea în spital?

4. Pînă la trimiterea în spital aţi fost examinat(ă) în policlinică?

5. n policlinică aţi plătit pentru analize, investigaţii, consultaţie?

6. pentru ce aţi plătit suma

7. La spital în secţia de internare, aţi fost primit(ă), examinat(ă) ?

8. Ce vi s-a cerut în secţia de internare?

9. dacă da, pentru ce aţi plătit suma:

10. Cît aţi aşteptat în secţia de internare?

11. Peste cît timp v-a examinat medicul în secţia unde vă aflaţi?

12. În spital aţi fost nevoit(ă) să plătiţi?

13. dacă da, am plătit

14. pentru ce aţi plătit suma

15. Dacă aţi procurat medicamente de unde le-aţi procurat?

16. Părerea despre timpul acordat de medic pentru Dvs?

17. În timpul aflării în spital, cînd aţi avut nevoie de ajutor urgent noaptea, v-a ajutat cineva din personalul medical?

18. Apreciaţi alimentaţia din spital?

19. Sînt condiţii pentru respectarea igienei personale?

20. dacă nu,ce lipseşte

21. A contribuit tratamentul la îmbunătăţirea sănătăţii Dumneavoastră?

22. Sînteţi satisfăcut(ă) de rezultatul tratamentului?

23. Dacă ar fi să vă reinternaţi, aţi mai opta pentru spitalul nostru?

24. Dacă aţi fost internat şi în alte unităţi medicale, impresia generală comparativ cu unitatea noastră este

25. Care sînt propunerile Dumneavoastră pentru îmbunătăţirea calităţii asistenţei medicale


Comentarii si Propuneri

Calitatea asistenţei medicale în procesul de internare

Nume

Adresa email

Prenume

Servicii medicale Solicitate

Telefon

1. La internare aţi fost însoţit de:

2. La explorările în cadrul altor subdiviziuni medicale aţi fost însoţit de:

3. Timpul acordat de medicul de salon pentru consultaţia Dumneavoastră?:

4. Calitatea îngrijirilor acordate de medicul de salon:

5. Calitatea îngrijirilor acordate de asistentele medicale:

6. Calitatea îngrijirilor acordate de infermiere?:

7. Cum apreciaţi comunicarea cu personalul spitalului nostru?:

8. Cum apreciaţi respectul arătat faţă de Dumneavoastră de cadrele medicale?

9. Cum apreciaţi confidenţialitatea cu care aţi fost tratat?

10. Cum apreciaţi organizarea pentru prestarea serviciului medical?

11. Cum apreciaţi profesionalismul cadrelor medicale superioare cu care aţi intrat în contact?

12. Cum apreciaţi modul în care aţi fost primit şi s-au ascultat solicitările dumneavoastră?

13. Cum apreciaţi promptitudinea cu care aţi primit rezultatele analizelor medicale?

14. Vi se fac suficiente analize pentru a pune diagnosticul?

15. Doctorul vă dă senzaţia că vrea să scape de Dumneavoastră cît mai repede?

16. Sînteţi mulţumit de amabilitatea medicilor?

17. Sînteţi mulţumit de amabilitatea asistentelor medicale?

18. Sînteţi mulţumit de amabilitatea infermierelor?

19. Sînteţi multumit de corectitudinea informaţiilor referitoare la diagnostic, tratament şi medicaţie?

20. Sînteţi mulţumit de claritatea informaţiilor furnizate de personalul medical?

21. Ce calitati trebuie sa posede un lucrator medical de performanta?

22. Ce calităţi aţi remarcat la angajaţii noştri?

23. Consideraţi că ar trebui îmbunătăţit ceva în activitatea personalului medical?


Comentarii si Propuneri