ANUNȚURI cu privire la inițierea concursului privind ocuparea funcțiilor vacante

01.02.24

                             

ANUNȚ

cu privire la inițierea concursului  privind ocuparea funcției  vacante

în cadrul Instituției Medico-Sanitare Publice Spitalul Clinic Republican

 „Timofei Moșneaga”

În temeiul prevederilor art. 56 alin (1) din Codul Muncii al Republicii Moldova cu modificările și completările ulterioare, ordinului Ministrului Sănătății  nr.245 din 16 martie 2022 „Cu privire la aprobarea Regulamentului privind angajarea prin concurs a conducătorilor de subdiviziuni în cadrul prestatorilor publici de servicii medicale” și în scopul stabilirii mecanismului de selectare și asigurare a accesului egal al candidaților pentru ocuparea funcției vacante, ținînd cont de calificarea profesională și experiența în domeniu, IMSP Spitalul Clinic Republican „Timofei Moșneaga”, cu sediul în municipiul Chișinău, str. Nicolae Testemițanu, 29,  anunță inițierea procedurii de ocupare prin concurs a funcției vacante pe durată nedeterminată:

Șef/șefă Departament investigații de laborator - 1,0 salariu,

Cerințele postului:

  • au cetățenia Republicii Moldova ;
  • au cetățenia altor state, domiciliu și permis de lucru în Republica Moldova ;
  • cunosc limba română scris și vorbit ;
  • sunt  în capacitate deplină de exercițiu ;
  • au starea de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale, eliberată de medicul de familie sau de instituțiile abilitate ;
  • nu au fost condamnați definitiv pentru săvîrșirea unei infracțiuni, incompatibilă cu exercitarea funcției ;
  • îndeplinesc condițiile specifice pentru ocuparea postului scos la concurs și vechime în muncă de cel puțin 3 ani ;
  • studii superioare în domeniu ;
  • studii postuniversitare ;
  • categorie superioară de calificare în domeniul de specialitate ;
  • grad științific (preferențial) ;
  • cunoașterea  unei  limbi  străine: engleză, franceză, germană (preferențial) ;
  • publicații științifice în domeniul de activitate în reviste cu Impact Factor ;
  • referință de la locul anterior de muncă sau, după caz, a unui șef de clinică în specialitatea dată ;
  • cunoașterea cadrului legislativ în domeniu.

Pentru înscrierea la concurs candidații vor depune un dosar în secția resurse umane, care va include următoarele documente:

  • cerere de înscriere la concurs;
  • copia buletinului de identitate;
  • copiile diplomelor de studii și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări sau instruiri ;
  • copia carnetului de muncă și adeverința care să ateste vechimea în muncă și, după caz, în specialitate emise după data de 01/01/2019;
  • declarația pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcția pentru care candidează;
  • adeverința medicală care să ateste starea de sănătate;
  • curriculum vitae ;
  • referință.

Responsabilităţi specifice postului ( extras din atribuțiile de funcție, apobate în instituție): Șef/șefă Departament investigații de laborator.

  • capacități organizatorice și de asumare decizională;
  • capacități de planificare și de a acționa strategic;
  • capacitate de analiză,  sinteză și soluționare de probleme;
  • capacitate de muncă în echipă;
  • competență managerială: organizarea și conducerea eficientă a activităților profesionale cu personalul din subordine;
  • elaborarea planului de activitate anual al departamentului de investigații de laborator;
  • întocmirea și analizarea  informației statistice (lunar, trimestrial, semestrial, anual), cu depistarea neajunsurilor, aprecierea rezultatelor obținute;
  • prezentarea rapoartelor de activitate periodice (trimestriale, semestriale, anuale) ale departamentului;
  • analiza indicatorilor de activitate și înaintarea propunerilor pentru eficientizarea activității în secțiile din subordine, propune stimularea sau aplicarea sancțiunilor disciplinare personalului din subordine;
  • elaborarea caietelor de sarcini pentru achiziționarea dispozitivelor, aparatajului și reactivelor necesare pentru activitatea departamentului;
  • verificarea utilizării raționale a reactivelor, utilajului medical, energiei electrice, apei și altor resurse costisitoare, necesare activității;
  • monitorizarea consumului și evaluarea necesarului de reactive, parafarmaceutice și de inventar  necesar pentru asigurarea actului medical în subdiviziunile de profil;
  • controlul  veridicității rezultatelor primite, siguranța testelor analitice, verifică documentația sistemului de management al calității;
  • organizează controalele externe de calitate;
  • participă în auditele interne de corespundere cu standardele SM SR EN ISO15189 întru menținerea calității serviciilor prestate;
  • acordarea suportului metodic la pregătirea pentru acreditarea instituției,
  • orientarea medicilor privind aprecierea corectă a investigațiilor paraclinice și selectarea celor mai eficiente metode de investigare;
  • organizarea instruirilor privind condițiile transportării în laborator a materialului biologic și eliberarea la timp a rezultatelor investigațiilor;
  • participă activ în grupurile de lucru, consilii, comitete organizate în cadrul instituției.

Copiile documentelor se prezintă concomitent cu documentele în original, pentru a confirma veridicitatea lor, sau, pot fi prezentate după legalizarea lor la notar.

Termenul limită de depunere a dosarului de concurs: 14 februarie 2024. Dosarele vor fi depuse în Secția resurse umane a  IMSP Spitalul Clinic Republican „Timofei Moșneaga”,  în zilele de  luni până vineri,  de la ora  08:30  până la ora  16:30 (pauza de masă de la ora 12 :30 până la ora 13 :00).

Persoana de contact: Ecaterina Chianu, șef  Secție în domeniul resurse umane,

tel. 403-483;403-624


ANUNȚ

cu privire la inițierea concursului  privind ocuparea funcției  vacante

în cadrul Instituției Medico-Sanitare Publice Spitalul Clinic Republican

 „Timofei Moșneaga”

 

În temeiul prevederilor art. 56 alin (1) din Codul Muncii al Republicii Moldova cu modificările și completările ulterioare, ordinului Ministrului Sănătății  nr.245 din 16 martie 2022 „Cu privire la aprobarea Regulamentului privind angajarea prin concurs a conducătorilor de subdiviziuni în cadrul prestatorilor publici de servicii medicale” și în scopul stabilirii mecanismului de selectare și asigurare a accesului egal al candidaților pentru ocuparea funcției vacante, ținînd cont de calificarea profesională și experiența în domeniu, IMSP Spitalul Clinic Republican „Timofei Moșneaga”, cu sediul în municipiul Chișinău, str. Nicolae Testemițanu, 29,  anunță inițierea procedurii de ocupare prin concurs a funcțiilor vacante pe durată nedeterminată:

Șef/șefă Departament inginerie biomedicală și gaze speciale –1,0 salariu,

Șef/șefă Departament gestionarea patrimoniului - 1,0 salariu, 

Cerințele postului:

  • au cetățenia Republicii Moldova ;
  • au cetățenia altor state, domiciliu și permis de lucru în Republica Moldova ;
  • cunosc limba română scris și vorbit ;
  • sunt  în capacitate deplină de exercițiu ;
  • au starea de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale, eliberată de medicul de familie sau de instituțiile abilitate ;
  • nu au fost condamnați definitiv pentru săvîrșirea unei infracțiuni, incompatibilă cu exercitarea funcției ;
  • îndeplinesc condițiile specifice pentru ocuparea postului scos la concurs și vechime în muncă de cel puțin 3 ani ;
  • studii superioare în domeniu ;
  • studii postuniversitare ;
  • cunoașterea  unei  limbi  străine: engleză, franceză, germană (preferențial) ;
  • cunoașterea cadrului legislativ în domeniu.

Pentru înscrierea la concurs candidații vor depune un dosar în secția resurse umane, care va include următoarele documente:

  • cerere de înscriere la concurs;
  • copia buletinului de identitate;
  • copiile diplomelor de studii și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări sau instruiri ;
  • copia carnetului de muncă și adeverința care să ateste vechimea în muncă și, după caz, în specialitate emise după data de 01/01/2019;
  • declarația pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcția pentru care candidează;
  • adeverința medicală care să ateste starea de sănătate;
  • curriculum vitae ;
  • referință.

Responsabilităţi specifice postului (extras din atribuțiile de funcție, apobate în instituție): Șef/șefă Departament inginerie biomedicală și gaze speciale.

  • capacități de planificare și de a acționa strategic;
  • capacitate de analiză,  sinteză și soluționare de probleme;
  • capacitate de muncă în echipă;
  • competență managerială: organizarea și conducerea eficientă a activităților profesionale cu personalul din subordine;
  • participă la procedura de încheiere a contractelor pentru mentenanța dispozitivelor medicale;
  • organizarea verificării metrologice și periodice a dispozitivelor medicale şi oformarea declaraţiilor pentru verificare conform listei oficiale a mijloacelor de măsurare supuse obligatoriu controlului metrologic în Repubilca Moldova.
  • organizarea colectării,  depozitării şi extragerii pieselor care conţin metale preţioase din aparatajul şi utilajul medical decontat;
  • participă la casarea utilajului medical decontat din subdiviziunile instituţiei.
  • organizarea predării metalului uzat după decontarea aparatajului şi utilajului medical;
  • ținerea evidenței îndeplinirei formularelor-model care vizează managementul dispozitivelor medicale în instituție;
  • selectarea aparatajului de înaltă performanţă, care necesită deservire tehnică sistematică;
  • determinarea necesitaţilor de aparate, utilaje şi instrumentar pentru diagnosticarea şi reparaţia aparatajului şi utilajului medical;
  • evidenţa documentaţiei tehnice şi întocmirea dărilor de seamă lunare, trimestriale, semestriale şi anuale;
  • planifică intervenţiile tehnice cu şefii altor departamente clinice;
  • informează personalul medical despre durata şi implicaţiile intervenţiilor tehnice;
  • întocmirea planului de perfecţionare a colaboratorilor serviciului pentru urmarea diferitor cursuri de perfecţionare;
  • evaluează activitatea subalternilor, propune spre evaluare și aprobare indicatorii de performanță a salariaților din depatament.

Responsabilităţi specifice postului ( extras din atribuțiile de funcție, apobate în instituție): Șef/șefă Departament gestionarea patrimoniului,

  • capacități de planificare și de a acționa strategic;
  • capacitate de analiză,  sinteză și soluționare de probleme;
  • capacitate de muncă în echipă;
  • competență managerială: organizarea și conducerea eficientă a activităților profesionale cu personalul din subordine;
  • exercită controlul asupra respectării disciplinii de muncă și îndeplinirii atribuțiilor de funcție de către subalterni,  supraveghează şi verifică calitatea executării sarcinilor trasate, întreprinde măsuri întru soluționare problemelor în termenii stabiliți și calitativ ;
  • participă la evaluarea indicatorilor de performanță  ale colaboratorilor din subordine;
  • prezintă propuneri de modificare și optimizare a statelor de personal a serviciilor subordonate, propuneri de stimulare sau aplicare a sancțiunilor disciplinare angajaților subordonați ;
  • prezintă necesarul de bunuri, servicii sau lucrări solicitate pentru anul următor de gestiune ;
  • vizează și transmite  pentru semnătură Directorului toate documentele de evidență valorică și contabilă a bunurilor materiale, necesare pentru asigurarea ritmică a activității serviciilor subordonate ;
  • planifică, organizează și coordonează proiectele și  lucrările de construcție, reparație, reconstrucție efectuate în instituție, exercită controlul asupra calității efectuării lucrărilor și termenilor de execuție ;
  • elaborează argumentarea economică și prezintă propuneri privind reconstrucția, extinderea, reutilarea tehnică, casarea bunurilor materiale din instituție, întreprinde măsuri întru realizarea în termen a activităților planificate. Evalueaza impactul proiectelor și informează administrația asupra rezultatelor obținute ;
  • coordonează activitățile din cadrul proiectelor, care se referă  direct la  echipele tehnice, consultanți și alti  angajați ai instituției ;
  • participă la întocmirea planurilor de activitate ale instituției, ține la un control strict  asigurarea instituției cu resursele necesare pentru soluționarea obiectivelor ;
  • participă la elaborarea rapoartelor privind activitatea instituției.

Copiile documentelor se prezintă concomitent cu documentele în original, pentru a confirma veridicitatea lor, sau, pot fi prezentate după legalizarea lor la notar.

Termenul limită de depunere a dosarului de concurs: 14 februarie 2024. Dosarele vor fi depuse în Secția resurse umane a  IMSP Spitalul Clinic Republican „Timofei Moșneaga”,  în zilele de  luni până vineri,  de la ora  08:30  până la ora  16:30 (pauza de masă de la ora 12 :30 până la ora 13 :00).

Persoana de contact: Ecaterina Chianu, șef  Secție în domeniul resurse umane,

tel. 403-483;403-624